marți, 5 august 2014

Am gasit o husa buna pentru telefonul Vonino EGO QS

Vonino EGO QS
Va salut.
Am cumparat si eu in Noiembrie 2013 de black friday smartphone-ul Vonino EGO QS.
Multi au raportat probleme cum ar fi :
Ecranul se inegreste in partea de sus acolo pe langa boxa de sunet.
Altii spun ca au aparut crapaturi pe langa butoanele de volum !
Ei bine si la al meu au aparut acele crapaturi tampite si enervante.
Dar in rest nu am avut probleme cu acest telefon Vonino EGO QS.
Functioneaza foarte bine...adica se misca rapid.
De filmat ...filmeaza bine daca ai destula lumina si asta este valabil si pentru fotografii.
Marea problema am avut-o cu husa.
Nu exista husa in Romania pentru acest model dar am rezolvat problema cu o husa care i se potriveste perfect.
Uite o poza ca sa ai ideie dupa ce trebuie sa te uiti in magazine.
Husa Vonino EGO QS

Deci aceasta husa se potriveste perfect pentru Vonino EGO QS
Este o husa tip pocket care este compatibila si cu Samsung Galaxy S4
Nou ! Intre timp, a aparut si husa de silicon pentru Vonino EGO QS ! De altfel si ecran de protectie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu