duminică, 3 august 2014

O metoda bio pentru scaderea colesterolului - Tratament pentru 3 luni

Medicament bio pentru colosterol
Salut.

Daca ai facut analizele si ti-a iesit colesterolul prea mare, atunci acesta necesita o atentie deosebita, deoarece poate duce la probleme cardiace pe care te asigur ca nu le doresti.
Asadar, sant foate multe pastile pentru colesterol asta este sigur.
Dar un medicament pentru colesterol care nu afecteaza ficatul nu este ?
Pai este, l-am gasit numai ca trebuie administrat timp de 3 luni ca sa se cunoasca ceva cum se zice.
Acest medicament bio natural se numeste Lecitina si in mod normal este pentru creier dar se pare ca scade colesterolul rau.
Si pana la urma cine nu vrea sa fie mai destept, si cu ocazia asta scazi si colesterolul.
Eu am baut aceasta Lecitina si am scris acest articol, mi-am facut analizele si colesterolul mi-a scazut cam 5% doar.
Dar sant foarte multumita !
Fac o pauza de o luna si o sa mai iau inca 3 luni.
Oricum cred ca daca o sa luati lecitina timp de 3 luni si o sa tine-ti un pic de regim, colesterolul va scadea mai mult de 5% in 3 luni !
Acest medicamet te ajuta cu memoria si iti ajuta organismul sa elimine colesterolul rau din corp.
Nu are efecte adverse, este natural din soia.
Daca stii alt medicament mai bun, te invit sa folosesti locul pentru comentarii de mai jos, iar daca comment-ul tau este unul de buna calitate, il voi include in acest articol.
Multa Sanatate.

"Daca ai sanatate, cu restul bucuriilor si problemelor o sa te descurci pentru ca este logic si de natura fiintei umane"
Citat de Sorin B.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu