joi, 31 iulie 2014

Un sampon care chiar este eficient pentru matreata

Salut la toti.
Nu conteaza ca esti barbat sau femeie, pentru ca matreata apare la ambele sexe.
Asadar daca ai matreata si ai incercat cu tot felul de sampoane scumpe sau ieftine, atunci iti pot recomanda un sampon care chiar te scapa de matreata intensa.
Care este acesta si cat costa ? eu din cateva am vazut, se poate gasi si cu 50 Ron ...stiu ca pentru multa lume (inclusiv pentru mine) pare multi bani ..dar asta este pentru ca altfel nu am reusit sa scap de matreata care este foarte rusinoasa.
Unde mai pui ca si te scarpini in cap toata ziua.
O metoda mai ieftin ar fi sa te speli pe cap zilnic.
Dar eu am folosit samponul Ducray Squanorm de 2 ori pe saptamana si a fost un succes total pentru mine. pentru sora mea si pentru sotul meu asa ca incearca-l cu incredere daca nu te ajuta alte sampoane.
Este adevarat cu nu miroase prea bine dupa sapalare dar mirosul trece cand se usuca parul.
Are un miros din ala cum au solutiile de epilat.
Sau pe la coafor am mai simtit un asemenea miros.
Asadar va doresc multa sanatate si putina sau deloc matreata.
O zi buna.
Daca acest articol te-a ajutat, lasa-ne un comentariu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu